Fler Little Sister-bilder~

Jag hade en liten mini-photoshoot på Närcon (bilder från Närcon finns här och här), med Sanna som fotograf. Det var riktigt roligt, och nu har jag redigerat mina favoriter för att kunna visa upp dem här på bloggen.
 
 
 
 
 
Den sista bilden har Sanna redigerat. Hon är så duktig!
 
Själv har jag precis börjat redigera bilder - det är verkligen stor skillnad på en oredigerad bild och en som man jobbat med för att få fram ett visst resultat. Det blir som en helt ny bild!
 
Vill du se mer av den här cosplayen och veta hur jag sydde och fixade med den? Då kan du klicka in här, och scrolla ner till lite tidigare inlägg.
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Jag hade en jättefin modell, så det var ett nöje att fota! <3 Kul att du gillar bilderna. ^^ Skulle vara kul att ta med dig på en till photoshot med lite mer Bioshock inspirerad miljö! :D

Svar: Åh, vad gullig du är <3 Klart jag gillar bilderna, du är ju jätteduktig på att fota =D Och jaaaaaaaaaa, det måste vi ju fixa!
Mlie-Redfield

2013-08-22 @ 22:12:47
URL: http://stingshideout.blogspot.se
Postat av: Danielkm

Fantastiskt fina bilder! ^^

Svar: Jag hade en riktigt bra fotograf =D
Mlie-Redfield

2013-08-22 @ 23:21:06
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0